posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

鮎魚


YAHOO新聞 - 焦點頻道 (2010-10-21/22):

鮎魚明晨逼近 全城戒備
面對超級颱風「鮎魚」步步進逼,預料明早8時登陸內地前最接近本港,全城進入戒備狀態…


所以說話別講過頭, 否則不幸成了笑話就慘.

* * *

李禱文

我們在中環的超人,見人都尊你的李為姓。見李的國降臨,見李的旨意行在香港,如同行在長實。我們日用的物品,百佳買給我們。免李家的稅,如同我們免窮人的福利。不叫我們遇到風球,扣我們脫離黑雨。因為住屋、電力、交通,全是李的,直到永遠。阿門!


一笑 苦笑

延伸: 萬聖夜

3 Comments:

:: Blogger seikomatic (25.10.10, 16:54   ) sagt...

好L 憎果位陳小褲出泥踐場話捐錢即系交稅,第一你真系富豪唔入流,林野都唔入流,所以睇死你一世猛車邊。發財立品,特區政府應該搵稅務局查佢七年祖宗數,睇下敬酒唔飲飲屎水。



:: Anonymous 怒火 (26.10.10, 14:26   ) sagt...

笑得出?



:: Blogger sf (28.10.10, 13:46   ) sagt...

怒火, 苦笑也.

大師, 捐錢呢加野, 真係大把故事.



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home