posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

謙 (囈語)


.謙虛 : 虛懷若谷
.謙厚 : 厚道
.謙恭 : 恭敬
.謙退/謙遜/謙讓 : 退讓
.謙和/謙善/謙沖 : 和氣
.謙抑/謙克 : 自制, 按住按住
.謙卑 : 卑微, 卑屈
.謙下 : 放下身段
.謙謹 : 規規矩矩
.謙挹 : 好禮


PS:
1. 謙得來很_____.
2. 謙的人不一定可親, 也可以令人有遠人千里之感.

16 Comments:

:: Blogger 怒火眼睛 (03.08.07, 11:32   ) sagt...

死火, 係咪我笨呢. 想響你樹留言, 真係好多技術困難.
又, 你個驚青頭去左邊?
又又, 抽我水, 但又幫我改緊d 野既?
丫, 你只係響吐出囈語時先識咩叫謙丫 :)



:: Anonymous Anonym (03.08.07, 14:12   ) sagt...

單看"言"而不看"行"的"謙",只是包裝人格的花紙,以供互相欣賞安慰。

越有見識胸襟,言與行兼重的人,越不會在意有關別人或者自己是否夠"謙"的考慮。越自卑,越著意,以退為進來裝強以掩飾自卑的人,才越關心別人或者自己是否顯得夠"謙"。



:: Anonymous Anonym (03.08.07, 14:14   ) sagt...

更正:
"越著意以退為進來裝強以掩飾自卑的人"為一句。



:: Blogger ah-yun (03.08.07, 15:25   ) sagt...

嗯﹐真正謙的人﹐是不會想著他到底是不是謙﹔因為他基本不會想著自己。

"He will not be thinking about humility: he will not be thinking about himself at all." ~ C.S. Lewis

I really like how Lewis talked about humility. I regard humility (true humility) the greatest virtue one can have. It's very attractive. It's what I lack of, unfortunately.

> 謙的人不一定可親, 也可以令人有遠人千里之感.

Because it is not true humility. True humility will only draw people closer.

Ohh... how I love humility...



:: Anonymous Anonym (04.08.07, 14:31   ) sagt...

對呀...有些人會擺出"謙"的姿態去跟人保持距離...



:: Blogger sf (04.08.07, 15:27   ) sagt...

PK_兄: 有見識有胸襟, 言行一致的人, 可以表面上很沙陳. 不過如此一來, 謙不謙也許再沒甚麼重要了.

小雲: 嗯, 那麼, 一個孤僻拘謹的人, 是否一個自自然然 "draw people closer" 的人? 他可不可能同時是一個直正謙的人?

一笑置之: 同情地了解, 一個人如果希望跟某些人保持距離, 也沒有比這更好的方法.



:: Blogger sf (04.08.07, 15:28   ) sagt...

怒眼媽媽:

留言有技術困難? 我甚麼關卡也沒有設下喎. 看來呢, 真係如你所言......(咳, 潤我丫拿).

個驚青頭要暫時收一收, 原因總之一言難盡. 新ICON也不錯丫, 幾型架. 不知有沒有人看得出它出自哪本書的封面.

又, 正所謂呢, 作品一離開作者筆下, 就與作者的詮釋無關, 管唔到架啦. 仔大仔世界, (預先)習慣下啦, 怒眼媽媽. :)



:: Blogger sf (04.08.07, 22:32   ) sagt...

怒眼媽媽: 我寫了不是囈語咯喎, 應該輪到你寫番篇啦.



:: Anonymous Anonym (05.08.07, 01:08   ) sagt...

> 有見識有胸襟, 言行一致的人, 可以表面上很沙陳.

小弟談了兩類人:

A. 越有見識胸襟,言與行兼重的人,越不會在意有關別人或者自己是否夠"謙"的考慮。

B. 越自卑,越著意,以退為進來裝強以掩飾自卑的人,才越關心別人或者自己是否顯得夠"謙"。

當 B 遇上 A,難免會如兄台所說,感到表面上很沙陳!

有趣的討論。

感謝。



:: Blogger ah-yun (05.08.07, 05:48   ) sagt...

> 一個孤僻拘謹的人, 是否一個自自然然 "draw people closer" 的人? 他可不可能同時是一個直正謙的人?

你兜咁大個彎係唔係想我讚你呀? 拿拿拿﹐呢D就唔係「直正謙」既所為喇…… 知冇? :P

又﹐一個孤僻拘謹的人﹐我覺得呢﹐對於"draw people closer" 呢家野會好矛盾喎。佢都想架﹐但draw people closer後又點keep住close呢會係一個好大既問題。

「孤僻拘謹」和「直正謙」好似係唔related個喎。You can have one or the other; or either; or neither。

怒眼媽媽唔係潤你丫﹐你呢度留言真係比別處麻煩D架! 你唔知咩?



:: Blogger ah-yun (05.08.07, 05:51   ) sagt...

PK_:
我所講「直正謙」既人係你所講既type A。
而type B﹐我覺得個D唔係真係謙囉。



:: Anonymous Anonym (06.08.07, 01:30   ) sagt...

yun, 對呀,B想強調的是"評定者",重要的一環。



:: Blogger sf (07.08.07, 00:09   ) sagt...

小雲, 這裡留言比較麻煩嗎? 何故? 真的不知啊.

怒目姑娘潤我的不是技術困難那一句, 而是笑話我囈語方知謙為何物. 我們禮尚往來, 鬧著玩而已.

你說:"True humility will only draw people closer." 我以孤僻為例, 不是說自己 (我也算謙,那真是大道廢聖人出). 換過另一個, 嚴厲峻刻. 一個人嚴厲峻刻, 總難說他會draw ppl closer. 但如你所言, 一個人嚴厲峻刻, 也可以是個真正謙的人啊.


不過你說"draw people closer後又點keep住close呢會係一個好大既問題。", 倒耐人尋味.



:: Blogger sf (07.08.07, 00:19   ) sagt...

PK_: 謙的觀念需不需要涉及評定者, 誰是評定者. 這些問題有趣有趣. 初步猜想是需要的. 讓我仔細想想.



:: Blogger Blogger70th Floor (07.08.07, 16:34   ) sagt...

查實我覺得自己有時幾謙--在令我謙虛的人面前

我想問
而謙是什麼呢?
對我來說,除了咩咩咩外,還有:
衷心的聆聽

去完廣東省返黎大講特講
老實講
要聽下講咩law
去完太空無張揚

又或著係當事人覺得自己天下無敵
講你地班鄉下人都唔明架啦晒氣
咁law

我覺得好多人只重說話時的"謙"
而忽略了聆聽時的"謙"

英文有句老話
原文不記得
內容大意是:他夠老了,所以能夠謙


我覺得
話裡的"謙"是指說話時的"謙"

而聆聽時的"謙"呢?
嘿!

所以我雖然成日嘴jaau jaau
但我覺得我只是有待年月去讓我培養說話時的"謙"
但我仍夠得上"謙"
因為我對任何人
亦衷心的聆聽

(船山先生有冇又俾我激親呀)



:: Blogger sf (08.08.07, 00:30   ) sagt...

下?
紫色頭都算謙?
真係
啞晒...............



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home