posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

sense of attachment, etc.


1. 上主要懲罰我們, 就會應承我們的祈禱.

2. 薯片, 幾咁閒唧

z:將自己的位置放在別人後少少
z: 得1塊薯片, 你好想吃, 但人都好想吃, 咁俾人吃啦
a: 呢樣已經好難做到
z: 同理心
z: 唔係同情心, 係同理心呀
z: 想他人所想
z: 為人設想左先
z: 得1塊薯片, 你好想吃, 但人都好想吃, 咁俾人吃啦
z: 唔知點PRESENT, 但我明意思, 而且都努力做梗
z: 唔係想做領袖, 係想做人做得好一點
z: 你要明白背後個原理
z: 薯片, 幾咁閒
a: 咁, 咩野先係唔閒呢?
z: 如果無違背大原則(自身的原則), 咁就嘗試去做
z: 唔好怕蝕底, 唔好太計較
z: 我覺得閒與唔閒, 係自己定出唻. 人們偏向計算同計較
z: 又怕蝕低
z: 有時做多少少, 只係多少少, 已好唔同
z: 人們傾向自我放大


3. gloseep, Sense of Attachment

Sense of Attachment是你已經接受他和你是不同的兩個人,那些不同,你不會視為「唔夾」,更無意欲去改造。是鬧交時,總會說句「對不起」盡快結束這場交,即使心底裡明明知道自己o岩哂。是你希望對方及早知道你對腳會臭,你家裡有脫毛膏,你卸妝後有黑眼圈和粗大毛孔。是當知道沒甚麼有趣拍拖節目,寧願各自修行,也不勉強地、納悶地黏在一起。是不見他的時候,可以專心做事,但因冷戰而不見他,卻甚麼事也無法做。

3 Comments:

:: Blogger Blogger70th Floor (20.07.07, 00:10   ) sagt...

> 1. 上主要懲罰我們, 就會應承我們的祈禱.

反負為正
放生我!



:: Blogger ah-yun (20.07.07, 08:41   ) sagt...

#1: haha. funny. I like that. what we asked for is usually not the best for us. ;)

#2: 我都唔食薯片既﹐俾你食囉。又﹐z講野咁深既……

#3: Yea, I like this one too. I especially like 「是當知道沒甚麼有趣拍拖節目,寧願各自修行,也不勉強地、納悶地黏在一起。」

如果是為了要一起而一起﹐就沒意思啦。不需要常日「黏在一起」囉。常日「黏在一起」的couples﹐多數都沒甚麼安全感吧。不懂「各自修行」也很有問題。



:: Blogger  (20.07.07, 12:15   ) sagt...

#1. *sigh* sometimes i wish He doesn't like me that much... He seldom punishes me. 嗚嗚嗚嗚...唔比我試過我會硬係唔憤氣...

不過我又驚比我自己亂搞一通更大擭

唉~人,真係矛盾...



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home