posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)


一個人夜裡穿過寥落的樹林, 邊唱著歌邊慢慢走. 穿過樹林走到山頂, 不覺已經天亮, 有點曉寒. 回頭看看那樹林, 看看自己一身蓑衣雖然沾滿了露水, 也沒甚麼所謂了.

4 Comments:

:: Blogger ah-yun (18.07.07, 02:59   ) sagt...

我都唔識唱歌既……

真係越來越無所謂了。個日見到佢﹐都無乜野喇。我好叻丫﹐又係好大方咁同佢打招呼呀。

我只係需要一個理由…… 理由有左﹐又有乜好留戀呢?

睇來﹐我會回復我既瀟灑喎! 嘻嘻!



:: Anonymous Anonym (18.07.07, 12:01   ) sagt...

有點多事,不過,只想補充:

《定風波》的序:
「三月七日,沙湖道中遇雨,雨具先去,同行皆狼狽,余獨不覺。已而遂晴,故作此。」



:: Blogger sf (18.07.07, 13:44   ) sagt...

讀與食小姐(?), 不多事不多事, 謝謝你的補充. 你呢, 可真含蓄婉轉啊. 是的, 我信口胡言. 蘇軾定風波說的不是天明, 是放晴. 管它是雨是晴, 我且吟嘯徐行. 這已經不僅是瀟灑, 而是豪邁奔放了----真正的東坡詞.

既然給人家看穿了, 我就把詞語刪去, 讓它獨立於出處吧.



:: Blogger ah-yun (18.07.07, 13:46   ) sagt...

> 說的不是天明, 是放晴

唔知點解﹐看到這個﹐有點感動。

是希望。我喜歡希望。
沒有了希望﹐人生就會好灰呢。



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home