posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

經驗, etc


1. 沈三畫, 經驗

我一直覺得四十幾歲先係管理既黃金年華,一方面積累左好多人事管理既實經驗,無左後生仔果d衝動同情緒化,另一方面又正值壯年,精力充沛。依個唔係正正係大好年華咩?

莫非真係崇尚年青既文化已經深入各個領域,連經驗都唔能夠答救咩?



2. 靈狐沖, 項莊舞劍:

這兩天的報道和社評讓我有一絲不安。朱培慶這事情與港台的編輯自主有甚麼關係,使得今天某些報章的社評竟然可以將之扯上「過去港台放任」。這不是謬論是甚麼?

如果政府重視官員私下行為與其身份/工作配襯,甚或懷疑事件與收受利益有關,可以進行調查;在此之前,請勿胡言亂語。我絕對討厭「八掛」式的所謂報道,更深痛惡絕魚目混珠、借題發揮的所謂評論。

說實在,早前有關教院的聆訊裡,不是更直接地影響政府官員、教育政策和教院上下麼?相比之下,朱事件之可以受社評青睞,說穿了不過是「看港台不順眼」而已。


3. pk, 朱coco.
pk講野, 一貫都係咁到肉.

呢度,偷同買既分別,唔係重點


嗯, 呢句野d口吻好熟, 唔知係邊處見過咁.

0 Comments:

coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home