posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

回禮


回禮

哥仔, 我無咩去過邊, 去過星加坡.

去星加坡. 真係唔好講咩, 淨係去睇三段歷史就夠好睇.
一. 英國殖民地建立史; 二, 二戰史, 三, 獨立史.

第三樣我唔識, 你應該熟d, 會睇到多好多野.
當年去的時候也無暇顧及. 只睇左頭一樣. 同少少第二樣 (真可惜)

首先, 真係唔好講咩, 一定要參加呢個local tour:

The Original Singapore Walks


我臨上機之前個上午係市中心閒逛. 撞見呢班人, 咁佢掛住星加坡政府導遊個牌, 我以為係星加坡政府咁好, 有免費講解團宣揚佢地的偉大風土人情, 於是跟住佢地行, 個導遊借住睇市中心的舊建築講星加坡開埠史. 最正係佢講得好肉緊又好生鬼. 咁, 越聽越唔對路, 個導遊咁有料既, 佢真係知自己講緊咩個喎, 到肉個喎. 原來佢係個歷史學家, 你話我點知? 事關行在兩三個街口之後, 佢捉我埋一邊話, 喂老兄, 我地係local tour收錢個喎. 我話, 我俾. 佢話但係我地已經行左一大截, 差唔多行完路喎, 不如你第日來過啦. 我話我無得弟日啦, 我今日下午就走啦. 我真係好慶幸可以聽到你呢個導遊喎, 令我對星加坡的認識深刻左好多. 於是佢就免費比個跟多個路口, 個團亦都完咯.

香港同星加坡的殖民地模式真係一模一樣 (我想佢係全世界都一樣), 真係唔親眼見到都唔信真係似得咁交關 (齋讀書無咁深感受). 唔好講咩野政治模式等等等等, 淨係講殖民地建立時星加坡同香港一樣都係比幾個大商家把持住, 都夠過癮.

那趟旅行印象最深刻的, 係從小印度一直向南行到牛車水. 第二朝再係殖民地中心區走一轉 (我就係呢度撞到個guide). 殖民地中心當然是英國人聚區地, 政治經濟中心, 環繞建民地中心, 北面是印度人, 南面是廣東人的地盤. 再往南是潮洲和福建人(如果無記錯), 有趣的是印度人聚落北面又有另一幫中國人的聚落. 呢班中國人好明顯是班印度佬-----英國人的僕人----的僕人. 佢地地盤的地理位置反映晒佢地係建民地的地位.

嗯, D馬拉人去左邊呢.......唔記得添.

sf


又, 星加坡旅行必讀:
501, 他鄉遇戰犯 (I), (II)

0 Comments:

coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home