posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

零零落落

  • 溯洄從之

  • 「民政事務局長何志平表示,這對大熊貓名字甚富意義,象徵香港繁榮歡樂,經濟豐盈。」大熊貓命名活動, 煞有介事, 大賣關子, 結果今天終於隆重揭曉......登登登凳:

    61 0 -- 盈盈(零零)
    60 6 -- 樂樂(六六)

    啊, 原來..如是.



    PS:
    盈盈, 廣東話不是習慣叫"形影"的嗎(cf 任盈盈)? 怎麼聽到電視新聞叫"形形"?

    4 Comments:

    :: Blogger Blogger70th Floor (30.04.07, 09:44   ) sagt...

    等我改名

    七十樓盈盈下望
    先~



    :: Blogger sf (30.04.07, 12:51   ) sagt...

    神采飛揚喎, 不再凝凝下望就好了.

    紫顙兒, 你這個小資, 可有去看雲門舞集呀?



    :: Blogger Blogger70th Floor (30.04.07, 13:18   ) sagt...

    .遲d又凝滯番架啦,我仲有幾項巴比倫工程要待那塵埃落定呀;
    .有呀有看雲門呀;當晚成晚向到想事情,唉......不過,白蛇果闕,我有d感想囉

    小資......丫,我鐘意呀 



    :: Blogger ah-yun (02.05.07, 02:46   ) sagt...

    係啊﹐我聽到時都覺得好奇怪。

    任盈盈係我最中意既金庸人物啊﹗世上邊有咁好既女子啊﹗



    coComment


    :: Kommentar veröffentlichen
     (留言請留名, 謝!)

    << Home