posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

給車廂中那陌生人


多謝晒.

(係呀, 係你呀.)

翻睇你個篇 "溝通時應具備的態度".
咁我明白點解我地會惺惺相惜.
你做得到, 真係做得到.

惺惺相惜就惺惺相惜,
何苦說甚麼心照不宣,
管它老土不老土, 唐突不唐突,
就說出來, 那才痛快,
那才痛快.


---



向陌生人交心, 據說很危險.
然而誰是陌生人, 怎樣才算陌生人?
忽然, 我不再知道究竟如何分辨.
認識的日子長就不陌生, 短就陌生?
天天見面就不陌生, 素未謀面就陌生?
雞啄唔斷就不陌生, 片言隻字就陌生?
我相文字之交, 我也相信直覺.

---



祝你馬到功成.

1 Comments:

:: Blogger Blogger70th Floor (12.05.07, 09:31   ) sagt...

yeah!



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home