posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

毛毛怪談, etc


1. 小茵姐姐(音譯)在 毛毛怪談 說起女士的腋毛. 我記得小時候跟姑姐去泳池游水, 看到他腋下有一撮黑黑的腋毛----毛髮濕水後會聚在一起格外顯眼----才猛然驚覺, 係喎, 女人胳肋底都應該有毛個喎. 一時之間, 弱小的心靈極為震撼. 震撼甚麼? 不是因為看見腋毛而噁心, 而是: 點解泳池裏其他D姐姐咁怪, 胳肋底竟然係光脫脫既?

也許那次大醒覺的腦震蕩太厲害, 以後見到光脫脫的胳肋底, 連半點稀疏細毛也沒有, 總會觸動神經, 想到那神秘的刮毛過程, 就像看見人家翻開眼皮戴隱形眼鏡一般, 不禁毛骨聳然.

2. 藍老師提起幾個教人如何減壓的勵志小故事. 我想故事三還可以, 故事一二的普及開去而成了風氣, 後果不堪設想.

3. Bergman
*Through a glass darkly 1961 (89 min)
*Winter light 1962 (80 min)
*Similes of a summer night 1955 (108 min)

6 Comments:

:: Blogger ah-yun (02.05.07, 01:58   ) sagt...

噢﹐多謝你既link。冷清既blog突然多左訪客。

I'm sorry to hear about your childhood trauma. 真的有點可怕呢。

And... 我係小雲啊。(其實唔「小」喇。)



:: Blogger sf (02.05.07, 13:30   ) sagt...

小雲, 看到green-space, 想當然以為綠茵天地添, 我又猜錯了. (點解我次次都估錯嫁, 嗚.)

And... 小唔小, 睇心境既姐. 孟子曰: 大人者, 不失其赤子之心也.



:: Blogger ah-yun (02.05.07, 14:55   ) sagt...

嘩……綠茵天地﹐又幾好聽喎。唉﹐我呢D冇文采既人又點會諗到D咁好既名啊﹗其實係"about me"都有寫﹐我係一舊雲。嘻嘻。

I'm just crazy about green, therefore named it "green space."

孟子…… 孟子佢講得好丫……



:: Blogger sf (03.05.07, 23:18   ) sagt...

小雲姐姐, 唔好意思, 我有丟書包癖嫁, 你將就下啦.



:: Blogger Blogger70th Floor (04.05.07, 16:02   ) sagt...

丟書包癖?
我有接書包癖架
成日黎你呢到打擾,你將就下啦
(嘻嘻嘻)



:: Blogger ah-yun (05.05.07, 01:19   ) sagt...

唉﹐我都想有書包俾我丟o下。可惜我冇書包丫。嗚嗚嗚……



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home