posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

香港開心遊


巴黎師奶談香港觀光點, 說起濕地公園跟historic sites in the New Territories.

去濕地公園, 又有興趣看圍村的話, 可以順便行屏山文物徑. 濕地公園在天水圍北, 屏山在天水圍南. 坐輕鐵往來, 十五分鐘路程. 如果有一整天時間, 不妨早上遊屏山(10:00-11:00), 下午遊公園(12:00-5:00, 最緊要參加導賞團), 中午到天水圍的屋村商場吃午飯, 黃昏到元朗大榮華吃晚飯(六點後無位), 然後逛元朗大街, 一樂也.

要是真有人問起我香港遊有甚麼建議, 我一時也答不出來, 事關想來想去, 只曉得遊電車河從堅尼地城一直坐到筲箕灣, 沿途看人情物事歷史變遷. 如果先做點功課, 看到有意思的, 或者隨興下車, 走一段路, 坐一段車, 真個優哉悠哉, 晚上還可以到筲箕灣東大街權發吃一頓海鮮, 來個魚湯浸四寶, 魚蝦蟹泡飯, 大快朵頤. 可是這種話一般人定當我玩野, 說不得出口.

注: 東大街權發, 不是西灣河權發. 店在電車總站附近, 別弄錯.

6 Comments:

:: Blogger michelle (13.11.08, 02:01   ) sagt...

我也很喜歡遊電車河,慢慢遊,慢慢看。除了坐天星小輪,遊電車河便是我在港的減壓方程了 ;)

謝謝你提到的東大街權發,看到相片也流口水,有機會要去試試,很掛念香港的海鮮啊。



:: Blogger C.M. (13.11.08, 10:10   ) sagt...

多謝推介!我真係好想去濕地公園!



:: Anonymous Anonym (14.11.08, 00:46   ) sagt...

屏山文物徑﹖我覺得麻麻,太短,唔太多野睇。夏天去既話,仲會熱死,係真係熱死。濕濟公園就真係正。

(丫,其實,未去過歷史博物館既話,就真係值得去。佢個常設館其實幾好睇。不過,去一次就夠。事關,我四五年前同上年去,都好似唔覺有新野...)

~goethe



:: Blogger sf (15.11.08, 01:48   ) sagt...

michelle, 我也喜歡坐小輪, 看「城在兩岸凝神對視」, 可惜現在的船程太短, 還未坐定就到埗了.

cm, 別客氣, 得閒和太太,孩子去走走啦, 一家大小輕鬆番一天.

小兄弟, 屏山無瓦遮頭, 都晒嫁. 不過就 就腳, 係西鐵隔鄰. 搭西鐵入去的話,順便行埋, 當係濕地公園的配菜都OK. 又當然, 睇圍村,做下功課先就會多D野睇囉.

歷史博物館香港故事聽都好睇都多野嫁, 只要唔好信佢講既個套香港故事就得勒. 尤其係無端端棟個林則徐像出來, 真係豈有此理.



:: Anonymous Anonym (16.11.08, 00:56   ) sagt...

MWY:太陽晒的話可帶闊邊通氣草帽,那就舒服得多。另,筲箕灣的權發和西灣河的應屬同一老闆,聽講水準差不多,同樣大件夾抵食。正!



:: Blogger Carole (18.11.08, 23:27   ) sagt...

權發即係好大碟
點都食唔晒嗰間

係喎
牙醫幫我換咗更粗的鐵絲
食野更加煩



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home