posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

見過大蛇痾尿 (備忘)


* 飲者 WTO on Television:

......南韓農民在衝擊之餘擊鼓跳舞唱歌,那記者就只懂說人家打鑼打鼓,對大韓民族的文化傳統和示威美學完全懵然,無做功課,平白浪費了拍到的豐富畫面。前一天遊行者在途中突然躺在地上喊口號,無線記者也是這樣用文字把係人都見到的畫面描述一遍,連簡單的身體象徵語言都讀不出。唉,tell me something I don’t know!......


* miss lee: (2005/12)騰晒雞, 世貿前夕街上偶拾, 鄧燕娥

馬維騄昨日的的講話,也像一個對著學生瞪起雙眼怒髮衝冠的老師︰「你班野呀吓,我忍夠你啦吓,我已經好不滿,我而家代表全校警告你,你唔好挑戰我忍耐既極限呀吓!」但其實呢個老師對付頑劣學生的經濟驗尚淺,鬧到自己已經騰晒雞!


* 港燦 (2005/12) 未見過大蛇痾尿的小燦, 輪大米, 鼓油雞翼, 高麗戰士鬥志昂 報壇雙雄狀態勇

忽發奇想 : 既然今日三條隧道咁暢順,就食住上,同東西隧兩間公司講,一於 keep 住呢個禮拜既收費繼續,但政府保証呢兩條隧道一個最低汽車流量,如果唔夠數就補貼夠比佢地,乘機解決三條隧道既流量問題,得唔得 ?


小燦從來唔信,當南韓政府遂步開放佢既農產品市場,例如 大米 市場前,佢無預計到.....



* goethe (2005.12) 香港與南韓的示威文化----香港本土價值的再造與推翻, 精神分裂論示威, 關於世貿的最後二三事, 都係合約問題, 關於世貿(1-11), WTO.交易理論.合約安排.未來世界, WTO.

一向都無幾可同意許寶強。不過佢係入面講左樣我同意既野﹕世貿本身都係一個官僚組織,所以佢地會有個官僚邏輯,會為自己爭取利益。


* florence lai (2005/12)世貿.試水.踩界, 世貿燒豬無得食, 記者頭上釘書釘, 世貿與聖誕
* PK日記 世貿:

電視影會場好靚, 洗香港人唔少錢我諗, 可惜香港市民咩都無份. 其實點解唔係會後搞番個開放曰, 比市民參觀下會場, 話晒無幾何既大場面, 睇下貿易談判戰後遺址見識下都好, 都係一種公民教育!


* 思存 十二月的囈語, 尋找暴力

"If the only tool you have is a hammer, you tend to see every problem as a nail." 「工具」,對於記者來說,除了器材與一副好身手之外,是不是也應該包括腦袋裏的分析能力?一心要採訪示威衝突的記者,透過鏡頭又(想我們)看到甚麼?(我的腦袋裏又有甚麼?)


* 處決1938! (2005/12) WTO 筆記 #3: 現場在哪?, 細謬造句, 為甚麼有人會打破麥記的玻璃、或堵塞星巴克的屎坑?, 抗議世貿:11/12 大遊行, 本來話明擱筆, etc.

韓農與警方衝突的現實意義,就僅只在於它以戲劇形式展示了我城政府於威嚇恐慌中可動員的人力、物力、警力與暴力,及其對武力使用的專權管有,以及,我城民間社運的簿弱團結與貧乏創造力。馬師道漢興道、維園尖咀天水圍通通都不是現場。現場是在我們腦瓜兒裡的那隻電視箱。


* 鄧小樺 (2005/12) 請廣傳:致國際友人的感謝信, 大蛇痾尿(13/12記三), 因為頭盔,所以暴民(13/12記二), 人群之內及之外(13/12記一)

* 熊一豆: 家裏很靜也很凍,遠讀(反)世貿

* 智海 十二月遊記

* 阿野 15/12記:有野睇更有野學

* 吃豬肉的豬 香港世貿n不思議事件

電視做新聞,頭條當然是今天的遊行,一開波就說成條街都唔開鋪避亂。忍不住開口說「都冇咩事發生o者,駛乜咁呀﹗」想不到老板娘即時搭爹「係嘞﹗o的差佬係都叫人閂鋪﹗」我不禁大奇,追問之下,老板娘憤憤不平地表示,之前警察一天來幾次「建議」她關鋪呀,搬晒燈箱貨架入鋪呀咁,最後被迫關門大半天。


* 文思慧 農民給香港人上的通識教育第一課

* 豬欄 運輸署的閉路電視真好!

* 香格里拉 去你的爛報紙東方星島太陽蘋果!!!
* flickr: tag/wto
* PBase Photo Database: wto galleries

0 Comments:

coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home