posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

信任


victoria,

信任是一道橋樑, 接通你我的心. 粗心的我獨個看著頹圮懊悔----每磚每瓦, 都是我倆苦心經營. 我無意把它打翻, 一如我無意讓你傷心, 無意讓你憔悴, 無意讓你落淚. 那全是我的錯.

victor



.

Labels:

1 Comments:

:: Blogger ah-yun (28.06.07, 06:55   ) sagt...

嘩 victor!

你做乜欺負victoria丫!

還令victoria 傷心﹐憔悴﹐和落淚。你真係丫﹗

係丫﹐兩人既相處﹐互相信任和好好溝通係好重要架!



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home