posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

辣椒醬, etc


1. 廣告風涼話, 香港運動員唔係臘鴨

很喜歡近期一系列的adidas Impossible is nothing電視廣告,以輕鬆的火柴人公仔動畫,由每個運動員娓娓道來他們的心路歷程,平實的手法,反而令這品牌更具大將之風。(請不要再有那些太像Nike的明星晒冷廣告了)。......靠youtube了。(我也順便找來了一些)


2. 爛英語

早排有一日, 不知交上了甚麼惡運, 公司的電話整天地響. 一聽, 嘟...嘟...嘟, 傳真訊號音. 一次接一次, 煩得我幾乎想向對方的傳真機大叫, 好咯喎, 唔好再打來啦下.

電話又響了, 抱著絕望的心情, 又拿起電話, 誰知這次居然傳來鬼聲----鬼佬呀! 我好多個世紀無講過英文啦, 救命呀!

鬼佬: can i speak to kelvin klein?
苦主: (本來想講i am afraid you've got the wrong number, 但係我只學過i've got the wrong number. 不知道可否講you've喎.).....there is no one called kelvin klein 喎.
鬼佬: i must have got the wrong number.
苦主: (如果他說 sorry, i've got the wrong number. 咁, 我曉得回答 never mind 架. 可是他沒有講sorry啊! 怎辦? 圖裡頭無呢隻驥喎.)...... so ......
鬼佬: ..........(掛線)

睇來, 我要聽阿Kelly同好姨的勸告, 去進修翻D職業英語至得咯.

3. 辣椒醬

到我至愛的長發茶餐廳(九記)買晚飯外買. 通常我都是在店內吃, 而且無論吃甚麼飯, 例必叫老闆給一碟辣椒醬----九記的辣椒醬是自己調的, 非常好味.

那晚外買要了一盒永遠的滑蛋牛肉飯, 事前我特地請侍應給我加幾匙辣椒醬進去. 飯盒來了, 膠袋裝了兩大包塑膠現成包裝的辣椒醬包. 於是我只好拉住那侍應, 告訴他我要的是貴店自己調的那種, 請加幾匙給我. 誰知我說了幾次, 他還是毫不明白似的, 老是指著那包辣椒醬, 說已有啦已有啦. 急得我手口並用, 連用匙更拂辣椒醬的動作也憑空做了好幾次, 也不得要領. 結果, 站在後面手持戒刀正在割紙板的老闆, 忍不住出聲, 語帶不耐煩道: 佢要盅裡裝的那些呀.

偷眼看看老闆橫眉怒目望著我, 難道心中在咒罵, 做你廿零蚊生意咁多支支坐坐! (我有無生命危險呢?)

(學唔到ZZ的神髓既?! 嗚嗚嗚)


4. 倉海君,一九三三的ESWN

原來宋先生也來, 唉, 早知......捶胸頓足啊.

4 Comments:

:: Blogger 倉海君 (15.06.07, 10:20   ) sagt...

捶胸頓足?唔駛卦。下個月再約咪得囉,唔知Birgit有無興趣呢?



:: Blogger sf (15.06.07, 10:44   ) sagt...

倉海君, 剩係呢兩句:

"陳腔濫調者將會受到無情的批評和惡毒的嘲弄, 虛情假意者將會受到瘋狂的毒打和變態的虐待."

我都應晒啦, 仲敢蒲頭?



:: Anonymous Anonym (15.06.07, 16:27   ) sagt...

倉海君:有與趣.--到時誠徵super nanny好了:)

船山:我犯別樣的愁.

木訥寡言會不會也是罪呢?

或者可以先拿道免死金牌.



:: Blogger ah-yun (16.06.07, 02:10   ) sagt...

"學唔到ZZ的神髓既?! 嗚嗚嗚"

只是感到先生你有點狼狽咁囉……
不過﹐
o個個侍應丫﹐都好唔醒目唧! :)



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home