posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

本土意識


Ho-fung Hung:
這次北京兩會,共幹們講起香港問題,不是批判龍獅旗,就是講奶粉水貨,我還以爲HKAM已經成爲香港最大反對黨,甚至是執政黨
都話共產黨最驚本土議題

真正逼使中共止蝕, 妥協讓香港自治的, 是香港本土意識抬頭.

何謂本土意識的確立? 以下的第二句就是了.

1. 我係香港人, 唔係中國人(大陸人)!
2. 我係香港人, 唔係中國人, 又如何?




3 Comments:

:: Blogger Derek (14.03.13, 10:04   ) sagt...

對共產黨唻講,咁等於割讓領土,我唔太樂觀



:: Blogger sf (19.03.13, 00:25   ) sagt...

進無地, 退無所,
只此一途別無他法,
有何樂觀悲觀可言.

天行健, 君子以自強不息.
知命, 亦盡其在我.
非有此抱負, 香港無以立.



:: Blogger sf (19.03.13, 00:30   ) sagt...

又, 共產黨割讓之領土, 多不勝數矣. 足下不之知耶?



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home