posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

七一


莫道江南好風景,落花時節又逢君.


今年七一是否參加遊行, 在小踢泊裡投了不去一票. 今年猶疑起來, 思量的正與Miss Lee(其實是Mr Lee?)相同:

我還在想是否參加今年的七一遊行。像「同志帶領遊行」的原因不是我的考慮因素,雖然我想為什麼一定是同志,而不是傷殘、工人、新移民等弱勢群體;為什麼不是中產﹖第一次七一中產發出的聲音也不小。抑或我們根本不須要指明誰帶領﹖另外,我們要怎樣的七一定位﹖如上年有人提出般,讓其「嘉年華化」下去﹖我今次去的目的是什麼﹖就算要發聲,我要發的是什麼聲音﹖我還沒有想得很好。


其實我還沒有想得很好.

延伸:
* More than one: 為甚麼今年七一還要上街

4 Comments:

:: Blogger MissLee (01.07.05, 00:35   ) sagt...

ah ya,我係女人黎嫁。又,我唔係李太,係李小姐啊…呵呵。好天,一定去。大雨,一定唔去。



:: Blogger sf (01.07.05, 02:02   ) sagt...

Miss Lee, 失覺晒. 自從你開始提到李太如何如何, 一直想不通. 原來你口中的李太是指伯母. 明晒. 簡直豁然開朗.

不過, 你千祈唔好話你我知, 你以前讀哲學,又曾在秦石村對面某天主教中學教過書呀. 否則我一定會以為你係我當年上沈宣仁的宗哲課時, 隔籬個位靚女MISS同學啦. :P



:: Blogger MissLee (02.07.05, 09:35   ) sagt...

一定不是我了,既談不上像你般懂哲學歷史,仲有我係豬扒甲,讓你失望了…



:: Blogger sf (04.07.05, 01:52   ) sagt...

噫, 你笑人既. 如果讀過下就懂,你對住班學生就唔使咁勞氣啦.

Miss Lee, 咪玩啦, 一睇就知你係讀埋晒個D哲學呀社會學呀比較文學呀之流啦. 人地叫你千祈唔好話我知, 你果然真係唔話我知呀下.

另, 唔好攞豬扒做壞話/謙詞好喎, 豬扒呢家野, 我好鍾意食個喎. :)



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home