posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

撒賴


唐英年回應彭定康指他任內不考慮開徵銷售稅,認為正是因為沒有銷售稅,彭定康拍拍屁股走後,香港人就捱足7年。(明報 2006.07.22)

3 Comments:

:: Blogger Yam 飲者 (23.07.06, 03:01   ) sagt...

咦,唔係啊,有道理啊佢,如果九年前彭定康冇得走,要一直做多九年,咁佢做既野可能好唔同個播。拿拿拿,我唔係話唔回歸祖國呀,我係話彭定康一路做落去咋 ... 譬如話,中央由國務院直接聘請彭定康做特首咁囉。彭定康打份工者,照做囉,冇所謂格。

不過後來彭仔回應唐糖,等於話:「你老細當年做你而家個位個陣,唔知醒過你幾多。」
(http://hk.news.yahoo.com/060722/12/1qd1m.html)
高手。



:: Blogger sf (24.07.06, 13:26   ) sagt...

飲者, 我老是形住你在窒阿唐搪, 但又講唔出你點窒法.

肥彭分明擺景 (佢真係越來越肥, 肥得可以演豬八戒, 對不起都忍唔住要講句), 是否馬後炮就難講. 不過點講都好, 都無理由話 *因為* 佢唔開徵銷售稅, *所以* 香港就衰足7年囉, 咁賴貓架.

今天信報社評好像提議----聽電台社評摘要說----唐搪正好藉著跟肥彭 的辯論, 向市民說明政府開徵交易抽水銷售稅的原因和好處. 我想肥彭何等人物, 再纏住他多講幾句, 他要是不耐煩係咁依出一下手, 你這個唐搪不給人家串到一棟都無就奇. 信報的提議分明靠害.



:: Blogger Yam 飲者 (24.07.06, 20:12   ) sagt...

「無理由話 *因為* 佢唔開徵銷售稅, *所以* 香港就衰足7年囉, 咁賴貓架.」
咁咪係囉!

我都唔知我算唔算「窒」阿唐搪,總之覺得佢亂嗡。我冇點跟呢輪口舌之爭,但覺得彭叔叔有道理 -- 要看當時(97前)甚麼政經環境嘛,阿搪當我地懵既。況且,你估當年中方或所謂親中陣營會贊成銷售稅嗎?假如當時的港府真的開徵銷售稅,彭定康肯定變「1001古罪人」(千古加一)。

仲有,我好唔鍾意佢話人拍拍屁股就走。車,你估佢(同佢代表的大帝國)好想走嚜?偉大祖國要佢走嘛。

(BTW好鍾意你用呢個搪字,音形俱在,形聲假借轉注都齊晒,好正!)



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home