posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

留言, 廿九句


1. 如此鏗鏘有力的留言, 怎能白白讓它埋沒?

清者自清
原來一介俗人
又何必對他抱有期望
曾蔭權氣度差心胸窄
每次他說話
都流露出掌權者的兇勢
氣度和性情
是自內而外的
不是皇袍加身就變變變
董伯伯還是個不懂事的好伯伯
曾蔭權卻是個喜歡權勢的官
連好心都裝不了
一想起他要做我們的特首
就寧願曾智偉做算了

By 黑夜的藍眼睛



2. 那晚任性的小正看人家寫廿九句所以美好看得雀躍, 躍躍欲試. 當時我陪著他敲鍵盤, 還記得一兩句. 小女孩的文筆實在好, 生動, 有畫面, 一派青春氣息, 句中洋溢對家人的感情, 學生時代的生活氣息:

*因為無憂無慮地牽著你的手奔向操場, 所以美好.
*因為黑夜裡房間還亮著的燈光, 所以美好.
*因為早上能與你匆匆啃著麵包趕巴士上學, 所以美好.


可惜電腦發作, 如此美好都付諸流水.


3. email傳來的, 最過癮是最後那一句.

我會做好呢份工!

曾特首角逐連任
搵左「我會做好呢份工!」做競選口號
如果換轉其他行業或者其他人
應該會咁講:
地盤佬:「我會鑽好呢個窿!」
氣功師:「我會發好呢次功!」
八達通公司:「我會整好八達通!」
天文台:「我會測好呢個風!」
整容醫生:「我會隆好呢個胸!」
鐘錶師:「我會整好呢個鐘!」
廚師:「我會爆好呢碟蔥!」
麻將腳:「我會碰好呢隻東!」
xx公司的專業員工:「 我會五點九就鬆… …」


仲有泰藉廚師:「我會煮好冬陰功。」
海關︰「我會睇實呢個zone」
富豪雪糕︰「我會"針"滿呢個cone」
陳曉東︰「我會跟翻載思聰」
火化︰「我會燒好呢副bone」
士兵︰「我會好好地進攻」
我︰「我會不停發up 風」
歌手︰「我會唱好呢個tone」
靚女︰「我會請佢食檸檬」
肚入面既bb︰「我會離開呢個womb」
學外語人士︰「我要學好靈格風」
寶貝智多星kelvin︰「我會再次home alone」
長毛︰「我會競選新界東」
學生:「我會還晒d grant loan」
足球員:「我會打好d前鋒」
打工仔辭職時:「我會辭左呢份工」
麥玲玲:「我要勁過蘇民峰」

9 Comments:

:: Blogger Blogger70th Floor (11.02.07, 20:42   ) sagt...

丫,佢好似知道我地講緊佢喎

紫色頭上



:: Blogger sf (12.02.07, 12:53   ) sagt...

紫色頭, 唔奇喎, 佢咩都知嫁啦, 馬後.



:: Blogger Blogger70th Floor (12.02.07, 13:52   ) sagt...


我鐘意你呢個 reply...... comment 囉



:: Blogger 黑夜的藍眼睛 (12.02.07, 23:05   ) sagt...

下? 你真係敬老
我隨便說說
只是個人意見
好多人鍾意曾蔭權
但我總看他不順眼
喂 你不是諷刺我吧???



:: Blogger sf (13.02.07, 17:01   ) sagt...

藍眼睛, 想來那句話要是流行起來, 倒相當惡毒, 因它營造了一種氣氛, 把社會問題的焦點統統轉移到個人身上, (你無做好份工囉!) 尤其是看到那張黃色的宣傳海報之後, 感受更深.

紫, 我鍾意你呢個XX囉, 通常係唔鍾意咁解喎. 難道......



:: Blogger Blogger70th Floor (14.02.07, 10:08   ) sagt...

我實話實說既
咁,如果我話"我鍾意你呢個XX囉",咁就真係鐘意;
furthermore,如果我話"嘩,我鍾意你呢個XX囉",咁就表示我好鐘意



:: Blogger sf (14.02.07, 14:42   ) sagt...

紫, 如果你刪去 "個XX囉" 那幾個字更好. ;b

藍, 補充一句, 我所指的個人不是指曾, 而是指普通老百姓每一個人----把社會問題的焦點統統轉移到 *每個人自己* 身上"

另, 託小老師送你的五經收到了嗎? 你覺得讀來如何? 文筆如何?



:: Blogger 黑夜的藍眼睛 (17.02.07, 00:00   ) sagt...


你好像是念歷史的
我們歷史上有太多像曾一樣的人
其實在痛罵他的時候
心裡是一陣悲涼
從殖民統治到回歸
我們出過什麼好的領導?
難道香港人真的是自治之民
又或者我們現在政治層次真的提高了
看我們兩岸三地的領袖......
看那個好戰無能的布殊
就明白當年以色列人要立王時
為什麼上帝苦苦相勸
地上的統治者給人民是什麼呢?

五經
你是對我說嗎



:: Blogger sf (17.02.07, 00:19   ) sagt...

藍眼睛, 五經, 是對你說. 藍色封面的, 老師還沒有轉交給你嗎?



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home