posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

吃魚


今天看TVB節目 吾湯吾水, 聽到黃淑儀有句很醒神的對白(?), 大意說:

對曉得吃的中國人和拉丁人, 魚從頭到尾都吃出味道.
飲食文化 比較天真 的民族, 就只曉得吃魚扒.

比較天真這四個字真抵死, 那撰稿的陰濕呀下.
就因這四個字, 節目忽然也有了趣味.

3 Comments:

:: Blogger Blogger70th Floor (03.09.07, 01:35   ) sagt...

我對人性
比較天真
所以看人的時候
不是從頭掃到尾地細打量



:: Anonymous Anonym (13.09.07, 04:06   ) sagt...

我以為人一定係好人

個新同事
明明好好人 我仲咩都同佢講
當佢媽媽咁

點知佢今日redial咗個電話比我
我以為街市嘈
聽唔到佢講野
係咁喂喂喂

點知
佢同佢老公數緊我同另一個會計姐姐
形容詞包括:癲 --> et
其實et都認同ge
我做野的時候
真係癲癲地
會計姐姐變咗嗰個女人咁咁咁
好恐佈

嗰一刻, 我嬲咗三秒
跟住同自己講算 收線
但係佢咪唔會比心機幫公司做野
呢個有d煩

我同會計姐姐講...
佢話佢可能有心講比我聽
果然識計數
薑都係媽媽spicy

先生: 你比我係度自言自語真係好
因為我的留言
同你個blog
有點格格不入



:: Blogger sf (14.09.07, 10:29   ) sagt...

et, 有時真是很難做人.
最不慣兩面人的小動作.

又, 別客氣.
有你留這真係好,
並坐的陌路人.



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home