posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

MSN

  • 溯洄從之

  • (the missing part)

    zz:頂
    zz:bye bye
    zz:我不配同你做朋友囉
    sf:點呀又?
    sf:你想我填咩呢?
    zz:你咁填, 我真係唔識反應囉
    zz:我會唔填囉
    zz:因為好低能囉
    zz:你填, 即係繼續助長哩個風氣
    zz:唔填, 佢奈你唔何架
    zz:難道唔批嘛??? 唔會囉
    zz:完


    +++++++

    兩種性格,一葉知秋。

    2 Comments:

    :: Blogger 怒火眼睛 (03.12.07, 12:49   ) sagt...

    兩種性格, 但無將"我不配同你做朋友囉"的你我對調, 真好.

    友誼永固啦兩位 :p



    :: Blogger sf (05.12.07, 01:00   ) sagt...

    火火, 友誼永固, 真可以拿來新年當揮春貼呢.



    coComment


    :: Kommentar veröffentlichen
     (留言請留名, 謝!)

    << Home