posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

社福界代表(存錄)


g~, 社福界.尊貴.梯隊 (節錄):

講開社工問題。入面,其實涉及好好好複雜既社福問題。起碼,今次遊行主題,有幾多係社福界尊貴所認同,有幾多係社福界組織入面班賤人既一廂情願﹖

況且,咩都唔好講,可以睇睇衣個post最尾段野(link)。睇完,真係覺得佢係一個人物。


......

社福界代表麻,你想知道咩叫公義、咩叫有理想、咩叫盡責、咩叫勤力、咩叫君子,你可以係佢身上搵到。所以,雖然我唔同意佢大部份既主張,不過真係好欣賞佢。

......

下面個篇野,係社福界代表份工作報告既前言。

篇文,應該係佢自己寫。

咁,我絕對相信,入面講既野同政治同選舉無關。而因為無關,亦因為社福界代表既坦白,佢篇文更加令人覺得佢係一個人物。而如果你認真睇佢篇文,你就會問,近幾次社工擺工,其實有幾多係佢所能主導,又有幾多主張係佢所贊同﹖

又,佢既坦白,亦都突顯某些人既無恥﹕如果佢真係仲玩落去既話,佢真係應該留係社福。不過,難過既係,留係度既話,佢一定會輸。

又又,如果你睇埋份報告既其他內容,你就真係會發現,其實,佢應該繼續,同埋值得做尊貴。

又又又,無論係早前天星、近期天水圍,銀行服務、以至好多其他野,其實佢都做左好多野(睇佢本報告喇)--如果你認為x哥或x姐為扶貧為弱勢社群為老人做左好多野,咁更加應該睇下咩先係真正既關懷弱勢。

(大佬,唔講小數遺存病人或其他問題,連老人善終問題都係搵佢。衣d,就係真正既關懷長者,真係做實事--其他尊貴真係比到人信心真係理人既話,又唔見有人搵佢地﹖)

所以,同唔同意佢既主張又或佢做既野都好,不過,佢都值得令人尊重。

最後,如果要將尊貴既職責分為議會派同行動派,社福界係後者既工作表現又或代表性,真係遠遠遠遠遠遠遠遠超其他同僚。而佢既真心為工作,不求出鏡,更加係尊貴入面少有。


社福界代表份工作報告既前言

2 Comments:

:: Anonymous Anonym (01.12.07, 16:12   ) sagt...

well,做咩要變做x哥x姐﹖

話時話,除左社福代表外,我提及既其他幾位(馬丁除外),其實係「議會工作」既代表囉。

g~



:: Blogger sf (02.12.07, 01:25   ) sagt...

既然你這樣說, 我就把寫其他幾位的段落也轉載出來.



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home