posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

自如


對獨立自主來去自如的人,
我總不期然另眼相看.


又, 讀了,,所說的女性集體回憶,
忽然覺得自己在人生的路程上
不是那個級數.
感覺簡直就像四顧偉人林立,
仰望,
環視,
自覺微小,
如孩攜.


另, 耶魯open course



PS:
看火米桃的女性集體回憶, 固然自覺如孩提.
看ZZ與其友對她的安慰與體貼, 更覺自己如孩提.

11 Comments:

:: Blogger Gideon (28.12.07, 03:09   ) sagt...

完全同意呀船山先生,
學七十話齌, 我咁大個人仲神神化化咁
入到啲師奶埸呢,
真係無地自容囉



:: Blogger 怒火眼睛 (28.12.07, 22:51   ) sagt...

言重喎.



:: Blogger sf (29.12.07, 16:17   ) sagt...

怒火師姐, 何來言重丫. 你三十三, 我梗信你啦. 何況你仲做人阿媽添. 你不發覺我已經唔好意思戲稱你做火火了嗎?

阿鐵鎚兄, 你記唔記得EVA總部裡面那部三合一的AI電腦中樞 三賢人 呀? 赤木律子的媽媽把「作為女人的我, 作為母親的我, 作為科學家我」的思維分別灌注在電腦的三個部分. 「女人」就是咁神秘的生物體.



:: Blogger 怒火眼睛 (29.12.07, 23:20   ) sagt...

老老實實, 都怕人叫我火火既, 好似呢, 幾廿歲人扮CUTE咁, 差在未整個V字手勢...

師姐嘞喎,都唔敢當, 以馬料水計, 我應係小師妹, 呵呵.

重有, 我呢, 好似好快又生日, 嘿嘿.



:: Blogger ah-yun (30.12.07, 07:13   ) sagt...

> 看ZZ與其友對她的安慰與體貼, 更覺自己如孩提.

唔明。


怒火:
如果你就快又生日﹐咁﹐你又真係師姐播。

先生﹐嘻嘻。:P



:: Blogger 桃紅三點式 (30.12.07, 15:49   ) sagt...

我係桃
哈,呢個名幾搞鬼喎!

不過船山先生,我應該細個你架喎,你同死仔鎚唔好叫老我喎!

等我整返個v字手勢先...

(火火,妳一月生日嗎?)



:: Blogger sf (30.12.07, 19:04   ) sagt...

怒火師姐:
原來怕人叫你做火火咩, 哦, 噫, 唔知會唔會起埋雞皮呢? (咁, 你以為我地仲會放過你.) 阿火火呀, 咁你咁CUTE, 就真係唔好扮幾廿歲人囉. 況且, V手勢既野, 手掌可以向外, 也可以向內既.


小雲:
師姐這兩個字唔一定指年紀的. 也指輩份. 佢係咪真係師姐, 同佢係咪一月生日無關既. 咁我好自負架嘛, 叫佢師姐, 都唔甘心左一陣, 不過到底都係服晒氣叫佢一聲師姐, 甘心命抵啦.


桃三點:
我乍看recent comment, 以為你叫 桃哈哈 添. 你呀, 係桃(陶)三姑同十三點的混合體丫嘛. 開心開心咁咪好囉, 個D衰野衰人就無謂理佢啦. 佢再搞你, 你整返個V手勢畀佢就岩勒.



:: Blogger 賭徒 (30.12.07, 19:15   ) sagt...

我睇recent comment, 都睇錯係桃哈多
記唔記細細個時有種零食叫桃哈多。

文中所講的級數,小弟一早就醒覺,學海無涯,一個人智慧及年齡有限,點可能樣樣都精,就算自以為精於某一科,叻過我的人實有好多,渣過我的人又如天上繁星,我永遠都是中間,所以我一早唔講級數好耐了。



:: Blogger sf (30.12.07, 20:50   ) sagt...

小雲:
>> 看ZZ與其友對她的安慰與體貼, 更覺自己如孩提.

懂得待人接物, 懂得安慰別人, 這些就是成熟的表現.


賭徒:
係喎係喎, 桃哈X. 我當時都係咁諗起.

我只是真誠地面對自己的感受. 我原以為善賭之人都有點玩世的從容. 賭徒啊, 你真是個很認真的人, 這麼認真, 怎做得成賭徒呢?



:: Blogger ah-yun (31.12.07, 06:24   ) sagt...

小孩子是要不斷去長大的。一個不長大的小孩子﹐很可怕吧﹖
不懂不懂﹐學下就懂了。不學當然不懂啦。
小孩子唔係大晒架。

(係咁架啦我。)



:: Blogger  (31.12.07, 16:20   ) sagt...

就咁,我心態都係細路,不過同時要做爸爸咁解啫。



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home