posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

男燒衣


又到艇嫂上前同佢抹淚,叫聲大賞呀大賞你切莫咁悲哀,捨得多情愁無多情配咩,奴奴情願共你為媒,你既有真心寧守耐,等我同你找尋一個仲靚過花魁。人話男子心腸多變改,但我見君情義真係少人陪,蠟燭都替君垂血淚,半天仙鶴都渡郎追,你不如忍淚埋街去,免令今夜自己癡呆。

忙轉艇,快如雲,雙槳齊搖在水面奔,海闊風狂你須要坐穩,等奴奴共你講幾句事聞,呢我隔離有個叫做逢人恨,佢腳又細時仲滿手黹針,年方二八又知書禮,詩詞歌賦件件皆能。舊時有位少爺話同佢上岸咯,佢話要揀個多情人仔至得兩相登,問聲大相你是否心情允?咁就真妙甚呀真妙甚,等我把鵲橋高架起,你就直上浮雲。


* 唱詞全文 (若言, 小說南音) (粵曲交流)
* 阮兆輝 - 男燒衣 1/2, 2/2 (youtube)
* 廖偉棠詩, 男燒衣

Labels:

0 Comments:

coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home