posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

讀歌德《真係偶像》


歌德盛讚阿曾前主席,真係一流. 咁, 我覺得阿曾主席係好蠱惑喎 (雖然佢係勁). 佢一句世上沒有地方真的正在實行佛利民式學券制, 就把政府鬼馬的地方繞過去.

姑勿論有何理據, 總之第一, 政府現在認為要提升學前教育質素, 第二, 政府認為出錢資助學校就可以提升學前教育質素. 問題是:錢怎樣分配? 資助哪一間?

一是政府根據不知怎樣做出來的評估結果(總之它認為合理), 判定這間值得支持, 那間不值. 一是借用市場來分配, 那就學券制的意思.

現在, 政府借學券制名目, 來逼使幼稚園落入它大力管制的範圍. 那就是說它並不是相信通過市場的力量, 能夠提升學前教育質素; 而是相信政府大力加強管制, 能夠提升學前教育質素. 我不是說哪個好一點, 我是說政府蠱惑. 問題是政府借學券制的名目, 來避開社會對市場還是政府控制能夠提升學前教育質素的討論.

相比起來, 歌德坦白好多囉.

1 Comments:

:: Anonymous Anonym (20.10.06, 02:07   ) sagt...

其實佢而家未有詳細指引,亦都冇講到現實上個制度會點運作。所以,就好難話佢係米一要會利用市場機制黎到分配資源。

當然,其實要講到「市場分配」,又要攪清楚個概念﹕就算教統局真係借衣個制度黎到加強監管學校,咁之但係學校收到幾多錢都仍然係睇家長意願。咁,其實米即係根「市場分配」囉﹖﹗

我,傾向同意上面衣個論點。所以,我會認為只要你真係實行學券制,再容許家長可以有一定程度既選擇的話,咁就真係做到「市場分配」衣樣野囉。

又當然,最後教統局會唔會將個學券限制(無論係申請學校或者家長使用既限制)定到好死﹖又真係唔知。

不過,我估唔會。

所以,我都覺得今次真係可以做到 學券制既部份原意。

又,丫,今日信報周永新講左兩句。有冇睇到﹖貼係我個邊比你睇喇。



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home