posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

這才是議會工作(存錄)


g~, 社福界.尊貴.梯隊(節錄):

係衣度既常客的話,都會知道,尊貴入面,我欣賞既唔多,係得個幾位﹕第三大黨入面有李前主席、現任何主席、同埋緊身;公民袋既,就有正常版本吳大狀;獨立既,有半個陳智思,同埋,社福界代表(well,我唔當佢係公民袋人囉)。

李前主席麻,無可否認既係,佢好享受政治明星既身份;佢亦都唔懂得帶領民主運動,推動政治組織。不過,佢咁多年,真係有堅持,真係有犧牲;佢既處事方式佢既氣質,真係話到比你聽咩係民主。所以,雖然佢而家有d不合時宜,亦都開始唔明白香港人既轉變。又之但係,佢始終令人尊貴。

何主席麻,能力真係咁多位入面較弱個個。不過,佢肯聽意見,同埋有多少原則,肯做好多其他人唔做既野。例如,攪咩保釣,攪咩維權律師運動,佢除左真係肯參與外,仲肯落手落腳去攪去做。例如,攪維權運動,佢真係絕食;攪保釣,佢真係落手落腳。其他尊貴,有幾多會咁做﹖

緊身麻,我唔似其他bloggers或評論員咁同佢咁熟絡,咁清楚佢有冇做地區工作。不過,作為一個尊貴,佢比九成以上既尊貴勤力同埋有能力。以勤力黎計,「勤做」地區工作既第一大黨同第三大黨諸君有幾多人會參與「出唔到鏡」但係重要既審議法案工作﹖以能力黎計,公民袋人有能力--不過,隨左吳狀之外,有幾多人會做咁多法案同委員會工作﹖

又,當係廣告﹕http://tokunsun.org.hk/leg/index.htm 將佢同其他人比,你就知咩叫尊貴應付既責任。

...

吳大狀麻,佢同緊身一樣,都係做好多冇人肯做既法案工作;就算講好多其他人都「做」既法案工作,都冇人好似佢兩個咁癲咁勤。淨係睇截聽條例,都會知道佢兩個真係值得尊重。

半個陳智思麻,其實,佢唔太勤力。不過,我對佢非常有好感﹕可能因為佢本身既健康問題,佢真係會關懷弱勢,真係會思考、關心好多其他尊貴唔會理既問題。

*****

講完咁耐,其實係想回帶,講講尊貴應該做咩。

區議會選舉過後,好多人都話,政黨應該做多d地區工作。不過,其實政黨應該做咩,又或可以做咩﹖

不過,眼訓,唔講衣部份。

至於梯隊,都唔講。不過,好多人叫咩「做左咁多年既應該退落黎比第二梯隊上位」。咁,聽完,我淨係會問,尊貴應該做咩﹖原來,尊貴既功能就係,比人上位。無論你有冇能力,勤唔勤力,選民認唔認同你都好,總之做得耐,就要走。

大佬,如果你話要甘威或前九龍城副主席換緊身甚至何主席,我情願你唔換。換荔枝明或不似人君,就可以諗諗--雖則,都要真係考慮考慮。



延伸:
* 社福界代表

0 Comments:

coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home