posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

教徒


本在沈三畫處留言, 環保, 拿回再貼.
阿沈三, 絕無冒犯之意架下.

*********

沈三畫, ... :
(不立文字?)

我媽媽作為一個虔誠既佛教徒當然好高興,很喜歡這個來自佛陀出生聖地既小女孩,深信同佢好有緣份,仲將佢既相片放在床頭……要知道,佢床頭連我既相都無擺呀!


看到佛教徒這三個字, 心中不無感慨. 現在已很少人稱佛弟子或者學佛的了.

嫌「學佛」一詞太高檔, 可以禮佛, 念佛, 供佛, 拜佛, 再不然就說拜菩薩吃長齋也行. 相比於持戒修行, 「佛教徒」這個觀念, 老覺得很隔.

2 Comments:

:: Anonymous Anonym (12.12.07, 14:08   ) sagt...

先生:

我係果d讀理科既粗人,雖然偶然都玩下指桑罵槐既遊戲,但係文字對於我呢,就算唔可以好似刀片咁精確,都要盡量清晰。

所以,我講既『唔明』,就真係只有我真係唔明既意思囉。

究竟乜野叫很隔姐?又,我都係唔明色,戒點解要加逗號?

你要當解物理題咁解至明喎唔該。



:: Blogger sf (13.12.07, 01:39   ) sagt...

沈三畫,

隔就是很不道地, 很有隔膜很外來的意思. 「鄉下話」唔好意思.

「色,戒」點解要加逗號? 唔識解喎真係, 講都係斷估, 呃靚妹仔咋喎. (咁你係唔係靚妹仔丫?)



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home