posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

千湖芬蘭


這個泊好好睇, 真係好好睇.

http://nyng-nyng.blogspot.com/

* 謝謝你,我的愛人!

我們相識於網絡,沒想到最後身心都被「綁架」到這個北國來了。

還記得他當初去找我,站在我家樓下汗津津的樣子,那時正是中國南方的盛暑。後來他說,當時很擔心,如果我不出現怎麼辦,他處在人生地不熟的一個國度,拿了個中文地址就跑來了,甚至都不知道自己確切在哪里。


*生活在芬蘭系列
Juhannus——仲夏節派對(有裸奔哦)
Vappu——芬蘭的夏至狂歡節(戴帽慶典)
Sitsit與芬蘭的校園「劈酒歌」
sitsit之夜

Suomen historiaa 芬蘭歷史
芬蘭的移民融入計劃

我喜愛的傳統芬蘭小食
芬蘭黑麵包

好學的芬蘭人
芬蘭浴與裸奔
閒扯,芬蘭的婚姻和家庭
Elämä Suomessa 生活在芬蘭之優劣談

申請美國旅遊簽證被拒

圖游芬蘭-Porvoo會友
在芬蘭買隱形眼鏡
懶得聯繫
凡事難兩全(異國交友之難)


芬蘭籍臺灣女人殺死自己的3個孩子
瞞著父母在家開派對的芬蘭少女……

芬蘭人收養的孩子中,中國女童最多
用年齡來限制自己是畫地為牢
單車帥男


* 小女孩.騎腳踏車

* [轉貼] 從“屄”談起(作者: ogre)

畢竟是中文系畢業的,總有人問我什麼字典字比較全,查找起來得心應手。這個問題困擾了我好久......你至少要查四個字,雞(毛几)巴(毛巴)肏屄(電腦還真打不出來,都是粘過來的。)。這四個字如果能查出來,你的字典 基本就沒什麼問題了。應該能把原本紅樓和大多明清禁毀小說看下來了。

19 Comments:

:: Blogger ah-yun (10.12.07, 10:11   ) sagt...

每次聽到呢D故事﹐我都嘖嘖稱奇﹐張大嘴﹐不知可以說甚麼。

為什麼有些人的愛情可以這麼簡單! 好生羨慕呀。

但我又想﹐同樣的事情發生在我身上﹐一定不會有這樣的結果。因為我會想太多﹐顧慮太多。

唉。



:: Blogger Carole (10.12.07, 13:14   ) sagt...

我同一齊唉
唉唉唉



:: Blogger Carole (11.12.07, 02:01   ) sagt...

yun 我放棄咗la
因為我會想太多﹐顧慮太多。



:: Blogger ah-yun (11.12.07, 07:51   ) sagt...

carole:

咁又唔洗放棄既 :)



:: Anonymous Anonym (11.12.07, 17:15   ) sagt...

我以前也會有點不相信,但現在覺得也沒有什麼大不了,不用大驚小怪。



:: Blogger sf (12.12.07, 00:07   ) sagt...

讀與食, 你(從前)不相信甚麼呀?

et和小雲, 你兩個好同病相憐咁喎



:: Blogger Carole (12.12.07, 01:26   ) sagt...

yun
我呢放棄咗一個
咁會有好多個來緊

我地既然同病
一齊係度搗亂

readeat媽
你係幸福ge人版
所以信
et呢遇過太多老外
不太信



:: Blogger sf (13.12.07, 00:36   ) sagt...

>> 咁會有好多個來緊

這就叫think positive



:: Blogger Carole (19.12.07, 23:48   ) sagt...

>> 咁會有好多個來緊

這就叫think positive

這是事實

唉...如果我d小友都think positive就好la
已經做咗好多個week心理輔導
ck個blog真係造福人群

點解d人份工唔想做
又去int
請咗佢簽埋約
又話咁咁咁
咩世界



:: Blogger sf (20.12.07, 13:14   ) sagt...

et, 我寧願咁既世界
----作為一個小小打工仔.
大道廢, 聖人出,
非如此, 誰會珍惜"老"員工.



:: Blogger Carole (20.12.07, 16:16   ) sagt...

唔係好明
即係
你話你係聖人
定係你好老

多多少少
做人都要講過信字
當然
份工可能int過
至知唔啱
唔做都正常
只係連約都簽埋
又想反悔

做人唔可以係咁

或者我stupid
我當年簽咗約
返咗幾日工
又有另一間公司請我
我呢無走到



:: Blogger sf (20.12.07, 17:50   ) sagt...

et, 唔係
我既唔係聖人
亦唔係老人

基本上, 上面的留言
不但不是安慰你, 更是火上加油.

打工仔寧願咁既世界:
唔係話自己要咁做,
但係, 供求定律,
世界有咁樣的現象
先表示打工仔馨香,
雖然做老闆同做管理的就慘.,
又但係, 中層管理人
其實都係一般打工仔.


大道廢, 聖人出:
係有信用的年代,
A. 信用是基本野, 本等, 有係應該.
B. 又於是你要信用好到出奇,
先會係呢方面有特別.
係無信用的年代,
A. 信用變左珍品, 有係出奇.
B. 又於是係咁二講D信用都變得好好咁. 即係IQ博士裡面超人個故事.
(拿, 注意, 我唔係影射你呀下.)

呢個就係大道廢聖人出的道理,
大道廢左, 先會去捧D"聖人"出來.
(其實呢句話我有三層聯想,
不過怕你越聽越激氣, 唔多講啦)

講左咁耐, 我覺得我不但安慰唔到你
仲係到落井下石, 同火上加油添.
死火.



:: Blogger Carole (20.12.07, 18:04   ) sagt...


我的eq同iq都出咗問題
一d都無激氣

仲可以c&p比係msn煩緊的小友
呢排小友abc 同遇到同一個問題



:: Blogger Carole (20.12.07, 18:07   ) sagt...

其實先生留coments時
成日都有心理負擔
會諗人點諗
但係人地又未必咁諗
我諗起火媽同米搞
仲有好多好多

或者
真係智者千慮
(拿拿拿...唔好諗多咗)



:: Anonymous Anonym (21.12.07, 03:52   ) sagt...

你都講得啱

佢地不停轟炸我

如果決定咗
又後悔
又改變主意
又再決定
再後悔
呢個cycle...
(有d離咗題..)

阿d今日話h工請佢
resign c老闆留番佢
點知p工又請佢
咁佢話p工最好
但又答應咗c
h呢已經簽咗約
佢係hpc中掙扎

你話係唔係煩死我
我忙到死
佢地一個2個仲咁

講番個信字
我唔要求人地好似我咁
做人最緊要過得自己

新工老闆都有權炒你
小妮話x一買一賣

但係小友們好明顯
食saltyfish叫鹹
阿媽會駡嫁

et



:: Blogger sf (22.12.07, 13:03   ) sagt...

et, 咁你又真係幾煩.
煩是煩, 不過你們互相傾訴彼此扶持,
看得我這個孤僻人也想走出
自己一個人的世界,
跟你交換起MSN來.



:: Blogger Carole (23.12.07, 03:43   ) sagt...

故事仲有得發展

我都幫唔到小友d咩
只係做個敷衍的聆聽者

你同zz都有傾有講
仲有女朋友仔
應該唔會好孤僻



:: Blogger Carole (23.12.07, 03:48   ) sagt...

Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.



:: Blogger sf (23.12.07, 14:47   ) sagt...

et, 你真聰明



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home