posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

細良上身之作 (存錄)


呢篇野串得夠抵死.

轉引自阿邊個囉. 為免佢隻吉祥物贔屭又來搞搞陣, 姑隱其名 (最少唔好關我事先啦).

睇你點玩先 (2)
原本想特手/細良上身,寫篇野回應公民袋。不過,眼訓,亂扮特手寫d point算。

又,個題原本叫「找死」,係比公民袋既。不過,唔知特手會唔會 (or 敢唔敢)同公民袋硬併。所以,換個個題。

*****

1. 公民袋一直提倡既公平競爭法其實同郭柏偉等先行者提出既「積極不干預政策」有矛盾。所以,當我聽到余若薇提到「擔心政府放棄積極不干預政策,將影響香港在國際間的聲譽」時,我有些少攪唔清楚公民袋對政府係經濟上面既角色既立場;

2.如果連社會上既精英、立法會議員都就政府係經濟上既角色感到混淆,一時間認為政府應該奉行積極不平預政策,一時之間又希望政府訂立公平競爭法以規管私人企業既行為。咁,我地更加應該討論咩係「積極不干預政策」;

3.當然,作為務實既香港人,我地唔應該將討論流於口號化,亦都唔應該只係以理念作為討論既基礎;我地更加應該實事求事,討論下香港一直以黎香港政府既經濟政策,香港政府係「積極不干預」既綱領下有咩經濟上與及社會上既角色;

4.回顧返香港社會既發展,政府係好耐之前已經就房屋、教育、醫療、以至土地方面有或多或少既參與。衣種參與,部份係直接參與市場活動,部份係建立市場規限。所以,雖然香港政府一直以黎奉行「積極不干預政策」,不過其實香港政府一直以黎為左社會穩定,為左市民既福祉,都有介入市場活動;

5.所以,當我地理解「積極不干預政策」時,我地除左要著眼於「不干預」時,亦應著眼於「積極」二字既含意。再者,隨住經濟與及社會狀況既轉變,我地亦都要謹慎地反思有關政策對社會既影響,而唔應該只係流於理念上既討論,認為有關既政策一定唔可以作出改變。

6.以「積極不干預政策」為例,我地一直以黎講既都係 政府盡量減少直接參與經濟活動,盡量縮減政府開支。不過隨住社會既發展,香港政府有義務,亦都要承擔更多既社會責任。同樣地,隨住商業活動既發展,香港政府亦都有責任訂立更完善既規則,讓各階層都能夠有公平既平台黎到競爭,黎到發揮自己所長。

7.正正因為咁,我提出香港政府已經唔再奉行「積極不干預政策」,主要係希望市民能夠放棄空泛既理念,而轉向務實地討論香港政府應該扮演既角色。

8.最後,余若x擔心「政府一旦改為更積極參與市場運作,將引發社會更為關注政府與商界之間是否存在利益輸送」。係衣方面,我希望余若x能夠對政府有信心。同時,如果公民袋真係認為香港應該制訂公平競爭法時,就更加應該對香港政府有信心,同時亦應該更仔細理解「積極不干預政策」係八十年代,近九十年代,以至係而家香港社會既意義。

******
當然,我又唔信特手有guts講上面(或者其他能夠 激起討論)之類既野。

有既話,我真係會話佢係政治家----香港,就係需要衣種政治人物。

(之前講過話公民袋有條件做;不過,佢地唔會,亦都唔覺得需要做囉)

又,上面既野我係咁寫咋,唔代表係我既立場﹕上面,我係精神分裂扮特首寫咋。


附:

睇你點玩先 (1)
政策政情 P05 信報財經新聞 2006-09-15

公民黨斥突棄不干預政策

  行政長官曾蔭權稱積極不干預政策不再是特區政府施政藍圖後,政界開始炮轟政府的經濟政策搖擺不定。公民黨黨魁余若薇【圖】昨天向曾蔭權發出公開信,要求澄清政府新的施政理念。

  余若薇指出,政府突然放棄長期奉行的施政方針,過程又未有諮詢公眾,令人質疑政府制訂政策的態度兒戲。過去政府一直奉行積極不干預政策,但曾蔭權突然指積極不干預政策不再存在,給予公眾非常混亂的訊息,令人無所適從。

公開信提出六大質詢

  她強調,積極不干預政策與「大市場、小政府」之間沒有衝突及牴觸,難以理解政府為何有此改變。她說,國際社會一直視香港為最自由的經濟體系,擔心政府放棄積極不干預政策,將影響香港在國際間的聲譽。

  余若薇在公開信中向曾蔭權提出六大質詢,要求政府解釋放棄積極不干預政策的理據、積極不干預與「大市場、小政府」的分別、目前政府是否將會加強干預市場的力度、在不同政策上扮演更主動角色推動可持續發展、交代日後公眾在制定干預政府的參與程度,以及放棄長期堅持的積極不干預政策於國際間所造成的損害。

  余若薇更擔心,政府一旦改為更積極參與市場運作,將引發社會更為關注政府與商界之間是否存在利益輸送,以影響明年三月的行政長官選舉。她促請政府盡快回應社會疑慮,消除政治交易的陰影。

陳鑑林認同市場主導

  不過,民建聯陳鑑林認同政府改變過去積極不干預的施政態度,並指目前「市場主導、政府促進」的策略,更為適合目前的經濟環境。他分析說,經濟全球一體化及內地逐步開放市場,政府不能夠再按過去的政策模式,對市場的改變不作任何政策。

  陳鑑林更指出,在內地進一步開放市場的情況下,政府的角色更為重要。他呼籲,政府在重視市場主導的同時,應加強政府的牽頭角色,協助香港的發展。

  行政長官辦公室發言人表示,已收到公民黨發出的公開信,待進一步了解信件內容後,會向該黨詳細回應■  

文章編號: 200609153910008

0 Comments:

coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home