posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

你估廣管局會點?


恰到好處.

[廣告]攪笑廣告 - 人體繪畫 (youtube)

最妙是那羽毛, 那鐘面指針兩個鏡頭, 真是......匠心獨運.

如果這個廣告在香港播出, 你猜廣管局會如何?

* * *

在youtube看看攪笑廣告, 一個lunch, 就此消磨.

4 Comments:

:: Blogger MissLee (17.04.07, 23:02   ) sagt...

真係好正喎…

廣管局唔會點, 因為香港由一開始就不會拍這些廣告!哪間廣告公司會得罪企業﹖又哪個企業能咁有guts??



:: Blogger sf (18.04.07, 17:54   ) sagt...

missy, 倒也未必, 君不見早陣子那波浪隱形bra廣告, 幾個女孩子整天蹬著腳up up, 反來覆去嚷著睇唔到睇唔到嗎?.



:: Blogger sf (18.04.07, 18:44   ) sagt...

missy, 啊, 是了, 好像叫nami nami.



:: Blogger MissLee (19.04.07, 22:15   ) sagt...

那是日本的廣告嘛,日本人在身體表達方面都較開放(或者是另一種保守抑鬱的表現,說不準…)
係囉, 廣管局又無出聲喎, 可能大家覺得那廣告太cutie??



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home