posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

火影忍者


易亦, 等我再教育下你, 等你in D下. ;P
(我係咪想死?)


Pakkin, 孤獨的兇獸.狐忍: (當然又係無視作者的edited quotation)

《狐忍/火影忍者》中的主角鳴門,常被封印於體內的九尾狐引誘。鳴門每次面對難關,每次需要力量,九尾狐就乘虛而入,游說鳴門讓牠主宰生命。困難愈大,心中愈焦急,引誘就愈香甜。

在卷三十三,鳴門為了從強敵大蛇丸手上救回同伴 內輪佐助,聽任九尾狐的力量在體內橫流,與大蛇丸鬥個不分上下,可是他的意識卻被獸性操緃......天亮後望著自己一雙染血的手,鳴門質問自己到底幹了甚麼。

還是隊長 大和 獨具慧眼----鳴門你真正的力量,並不來自體內邪惡的兇獸,而來自從小對抗邪惡的善良本質,來自終有一天被群體接納認同的樂觀寄望。的確,假如失掉良善,失掉盼望,封印就會形同虛設。

2 Comments:

:: Blogger Unknown (25.05.07, 08:08   ) sagt...

謝謝轉引啊,sf兄~
::Pakkin::



:: Blogger  (26.05.07, 02:50   ) sagt...



恕我唔受填鴨教育
雖然個故事都有d道理係裏面
不過我比較中意直接講大道理

呢d香口膠薯片類既零食道理
你可以留返黎比其他妹妹仔

相對於卡通我比較中意小說
因為我既想像力唔會被限制左
所以如果有好既小說不妨介紹

不過我同七十唔同
我好少睇佢個種書
所以唔好介紹d太heavy既野比我
哈哈不過近排好忙
都好少睇小說囉
亦唔敢

因為一旦開始我就唔係好願意停



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home