posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

to 炒明: 一點消息


victoria, 行山:

我很喜歡行山,不論是獨個兒、跟男朋友拍拖或跟一班朋友去,我都喜歡行山。原因很簡單,因為我可以吸一吸新鮮的空氣,看一看由深綠和淺綠色的樹木交織著的群山,出一身汗,伸展一下筋骨,多麼的舒服啊,人也精神一點。

為甚麼拍拖也選行山呢?因為一邊行,我們可以一邊談心事。這五年內,我覺得只有行山才會如此有「效率」地談心事和大家在心裡不開心的事。當然,這也是個很好的機會向大家投訴啦。


---------


PS:
紫色頭
你玻璃心水晶肚
你明唔明丫?

7 Comments:

:: Anonymous Anonym (18.06.07, 06:40   ) sagt...

喂,我想問下呢,點解關我事呢?



:: Blogger sf (18.06.07, 09:31   ) sagt...

炒明, 理由有三:

一, 鼓勵一下你多走動走動, 你知啦, 你養尊處優.......

二, 你看看那icon再說.



:: Blogger sf (18.06.07, 09:52   ) sagt...

三, 確定一下老朋友還沒有給生活壓死.



:: Blogger Blogger70th Floor (18.06.07, 10:58   ) sagt...

> 老朋友

??????

嘿嘿

我好似明上明所以唔係好明喎

首先:
.icon 話左俾我知 target audience 係邊個
. 咦好耐無傾計咩你同個 icon?我又覺得唔係喎,因為照我推理你地呢排應該有新既共同目標


玩死


我講果間餐廳呢
sorry 我唔見左張卡片
咁呢

睇你啦



:: Blogger sf (18.06.07, 13:07   ) sagt...

炒明, 我以為你關心丫麻, 原來......

紫色頭, 你聰明過頭喇你今次, 老朋友係指炒明, 唔係victoria.

(啫呢, 如果carroll叔叔唔可以指到小alice陀陀令, 呢個世界就無wonderland啦.)

又, 咁呀, 我地去維園散下步先囉----在黃昏中同我個長長的餐風飲露, 都好浪漫架.



:: Anonymous Anonym (19.06.07, 00:37   ) sagt...

喂,

第一個理由同第三個理由呢,
好似有少少矛盾喎,
你認為我係一個養尊處優,又可能被生活壓死的人?
唔,可堪玩味啊!

望真下,原來作者係邊個邊個,咁就唔同哂啦!當年係咪我有份叫你去選擇行山做節目?

我實八卦,梗關心喎,你越講得多,我越高興,你知啦,海外生活苦悶嘛!

仲有,係你呢度唔係用藝名咩?做乜響我朵,搞到無哂神祕感!

係呢,你地有乜野共同目標呢呵?



:: Blogger sf (19.06.07, 21:53   ) sagt...

明哥, 梗係多得你啦, 仲使講既. 嗯, 你不如又去那邊打個招呼啦. (拜託拜託)

咁, 你的藝名是甚麼呢呵?



coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home