posts | comments | archives | links | create | song
(reminder: all quotes here are fiddled, probably.)

g~投票


g~留言於 陳方安生的「拉衫尾」論

丫,今日梁啟智係明報寫左篇「當政情版變成娛樂版」,寫左我部份講既野。佢講供,我其實就一直講埋供求–報紙寫深小小,寫多小小,係有人願意睇既 (頂,我係上面個post冇,不過一路係其他地方都有喇)。

當然,其實我講既重點都係,選民明唔明白香港政治環境,報紙作為中介亦冇真係將香港既政治呈現比選民睇(即係梁啟智講既野喇)。最後,香港人唔信政治,香港周街都係政治犬儒。

(上面衣段,係重點呢)

再講多小小。早兩年(甚至而家都係),好多人鬧立法會議員「小小都做唔到」,所以唔會投票。

去到近兩年,好多報紙講「分組點票機制」之後,就開始有人會話「係而家制度下立法會議員係做唔到野架喇。所以,支持長毛社去攪局鬧下政府都好」。

不過,講到尾,其實議員點「做唔到野」都好,都要審好多bill﹖近排講歧視講警監講空氣相關既條例,其實都係要班議員開好多次會認真咁審。又不過,幾多人有留意,其實班議員係「要做野」﹖

如果有選民話,「我投余若薇,係因為我知道立法會議員係要審bill或監察政府,甚至好似張超雄個隻利用議員身份做好多推動社會既野,所以我要一個專業人士做議員」。係咁既話,非常之好。不過,幾多人會話到比你聽,除左形象上,或好抽象既「監察政府」之外,我點解會支持某人﹖

(當然,唔打咁多字。選民同政治人冇溝通,選民、政黨同傳媒都有責任。不過,我衣度講既係,前兩者覺得唔需要或冇渠道同對方溝通[經典事例--睇余大狀網頁,就知佢有幾重視任何溝通既方法],後就作為溝通媒界就….睇返梁啟智寫咩)

而家公民黨,其實就係行緊民主黨九十年代初個條路—-當年就我掛隻鴿出黎就會羸 (我見到隻鴿就會投)。至於你真係做緊咩有咩政策立場有咩願景,我鬼知 (可能睇開孫柏文既就知,佢地支持某種形式既最低工資;其他人,幾多人知)。

(丫,其實呢,你講曾國豐做到野呢,你淨係講個次選舉咋麻﹖至於貝理雅,講得好–貝理雅當日推動工黨爆炸式改革,之後巡迴整個英國,親自話比選民聽佢有咩改革,嘗試說服工黨既選民佢提出既願景係咩)

丫,最後,補多句﹕冇錯,有普選的話可能可以改變政治生態。不過,而家冇丫麻。而係咁既情況之下,民建聯其實真係好強勁又好PK咁利用到衣個生態—-佢地一路都將立法會區議會化,一個立法會議員要做「地區工作」,要「做實事小說話」。

佢地,手法以至所有野都真係仲PK過泛民—-政治智慧除外。

0 Comments:

coComment


:: Kommentar veröffentlichen
 (留言請留名, 謝!)

<< Home